CORE PR - agencja public relations zajmuj?ca si? wizerunkiem firm, produktów oraz osób.
Zespó? Agencji posiada do?wiadczenie w przygotowywaniu
i realizacji dzia?a? Public Relations dla spó?ek i instytucji
z m.in. nast?puj?cych rynków: FMCG (Nestle, Kraft Foods, Reckitt Benckiser, Bahlsen, Atlanta Poland SA, Bakal Center), nieruchomo?ci (AIG/Lincoln Polska, Prokom Investments SA – Miasteczko Wilanów), IT (Prokom Software SA, spó?ki wchodz?ce w sk?ad grupy Prokom, Prokom Software SA/TPS, Softbank/PKO BP), kapita?owy (SPRAY S.A. (debiut), EMC Instytut Medyczny S.A. (debiut), Atlanta Poland S.A./Bakal Center (przej?cie z emisj?), Internet Group S.A./CR Media Consulting (fuzja), One2One (w trakcie debiutu)), finansowy (SEB TFI SA, Inteligo, Bankgesellschaft Berlin Polska), telekomunikacyjny (GTS/Energis, eTel Polska, SPRAY SA, Internet Group SA), farmaceutyczny/medyczny (Bioton SA, EMC Instytut Medyczny SA), ubezpieczeniowy (Inter Partner Assistance Polska SA, PZU SA), paliwowy (PKN Orlen, Grupa Lotos), motoryzacyjny (Iveco Poland, AutoMapa), doradztwa personalnego (H. Neumann International), elektronarz?dzi (Electrolux Poland Sp. z o.o. Husqvarna), instytucji UE (Parlament Europejski), kosmetyczny (Dibi - marka w?oskiego koncernu GTS Group Spa), reklamowy (FFCreation), kultury i sztuki (Fundacja Ryszarda Krauze, Fundacja Rozwoju Sztuki Filmowej, Teatr bez kota, Arty?ci malarze Marcin Malitka i Marek Ejsmond-?lusarczyk), mediów (Telewizja Familijna SA, Radio Plus). |